Civilekonomen Diana, till er tjänst.

... då klickade jag precis in ett val på totalt 5 års studier. 
Eller teoretiskt och praktiskt sätt skulle jag kunna sluta om 1 år, med en bachelor degree. 
Men siktet, tanken och målet är en studietid på 5 år (och inte 4, därav dagens val.)
Dessutom har jag valt inriktning, Marknadsföring. Och det känns mycket bra måste jag säga. 
 
 
Nu är klockan 8 och jag är en aning rastlös.
Vårt internet har sagt nej till fler tv3play avsnitt för kvällen, den vill ej buffra.
och jag har lite ångest över morgondagens morgonlektion klockan 8 - tidigt, hehe. 
 
Den dagen jag får kalla mig för Civilekonom, känns galet. 
Det känns faktiskt konstigt at tjag om 1 år är ekonom. 
Ärligt talat har jag ingen aning om ifall jag är mer klok inom ekonomi nu än för 2 år sen, haha!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0