How to say?

Tillbaka efter dagens väldigt givande lektion.
Hoppas ni kan känna ironin. 
Lektionen gick ut på att lyssna på föreläsarens alla upplevelser om toaletter över hela världen kombinerat med grymt hemska engelska. Debatt om varför kineser inte spolar ner papper i toaletterna. 
Ni vet hur man kan slänga in små ord som "liksom, typ mm" det gör vår föreläsare på sitt egna sätt. 
Vi/Jag räknade hur många gånger läraren sa "How to say?" .. och det var galet. 
Ibland kunde han säga det tre gånger på raken. Stackars. 

 
Nu sitter jag iallafall här i lyan, helt ensam.
Mina roomies är som sagt på ost och vinkväll och de har inte kommit tillbaka än.
Ska nog trycka i mig lite frukt. 
 

Jag och min volunteer och hennes pojkvän. De har hjälpt oss otroligt mycket här i Kina. Guldklimpar och väldigt typiskt kinesiska. Det hann bli kolsvart  på 5 minuter - överdriver inte! Jag var såklart tvungen att göra peace tecknet. Jag är ju trots allt kines, hehehe. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0