ingen aning om vad som cirkulerar i magen

... Mätt och belåten!
Jag och Jacob stack ut för middag. 
Skulle sätta oss i skolans enorma cafeteria. Men vi körde på vår matgata istället. 
Det är en låååång gata som vi passerar varje dag till skolan.
Alltid mat vilken tidpunkt på dagen du än är där. 

Testade lite olika saker idag.
Kryddig stekt tofu, kebab i pita, pannkaka med ägg och grejer, random pizza aktig sak.
och nu känns det som om hela min mage är en stor gryta av random saker.

bilder nedan som Jacob tagit. 


försäljning av skor. Säkert jätte lagligt, eller inte, hehe. Men åt andra sidan så stod det poliser bredvid, men ingen brydde sig.


Mat gatan - underbart!!! jag gillar mat.


Kebabtjejen, hehe. Kebab i Bröd. 
 
Nu måste jag verkligen ta tag i saker och ting. 
Har gjort en deadline att läsa en artikel.
På engelska.. och 12 sidor. vill inte. tråkigt. 
Imorgon är jag ledig, weyho. 
Måste dock ta tag i skolan som sagt.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0