Jag är inte konstig, bara brun.

Klockan ringde på 10.
Men det var två grymt trötta studenter som tvingade sig upp ... klockan 12!
12 timmars sömn behövde tydligen min kropp. 
Motvilligt tog vi cyklarna vidare till Carrefour - köpte oss frukost. 
Satte oss vid en park, där var det liv. Bongotrummor i otakt med musik där folk dansade vals. Där en gammal gubbe som var en fjärdedel så liten som mig skulle visa upp en show, var inte så mycket till show. Tog honom 10 min att med hjälp av en kedja hoppa ett varv, likt ett hopprep.
Jacob tyckte att hon behövde mat, så han lämnade ifrån sig det söta brödet som han köpt. 
Farbrorn visste vad han ville ha, Pengar pengar ropade han efter Jacob. 

Kineser i all ära, men jag är nog en banan trots allt. 
Gul utanpå men vit innuti, och jag trivs med det!

Just det! 
FIck mejl idag. Dagen innan inskrivning att jag tydligen inte får boende och val av kurser först den 7e, på fredag.
Så nu har vi bokat 4 extra nätter här på hostelet.
Det är helt okej, vi delar ett 4 bäddsrum med managern av hostelet plus hans flickvän. På cirkus 30 bast.

Så imorgon är det inskrivning, sedan ska vi se om vi kan ta första steget i lägenhetssökandet. 
Inte alltid lätt, men ska checka in en agancy och hoppas på att de ej lurar oss.

NU: Dusch och sedan middag med några kineser som Jacob träffade senaste gången han var här.



Brist på bilder på mig själv så får ni nu 2 bilder jag tog i våras. Jag i rakt hår är inte så illa ändå, måste bara ha tid att fixa det. Och fixa mig själv om inte annat. Förtillfället är jag en lax, en fjällande fisk. INTE OKEJ!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0