Nyinflyttade

Det börjar kännas .. riktigt bra!
Efter en sväng från Walmart så är mitt lilla skafferi fyllt, en bit iallafall.
Det känns alltid mycket mer hemtrevligt när man kan gå runt och smäta, hehe. 

Det gick väldigt fort med förbredelserna kring lägenheten.
Vi flyttade in dagen efter visning och kontraktspåskrivning.
Ny spis, tvättmaskin och kyl/frysskåp fixades. 
Vi storstädade lägenheten med tårar och svett. 
Uppackning av mina väskor - underbart!
Extra madrasser på de stenhårda sängarna fixades.
Jag sov en natt utan madrass, kändes som om jag var ett pussel vars bitar inte ville sitta ihop efter den natten. 
Trådlöst internet - check. 


Mina lägenhetskompisar och vår snälla landlord. Hela familjen inklusive hans föräldrar hjälpte oss med diverse fix med lägenhet.


Dagen då vi köpte upp halva Walmarts städlager, hehe.


Glöm det jag skrev tidigare om att jag saknade min gamla garderob. Denna är AWESOME! Jag fick rummet med största garderoben, de andra har inte ens hälften så stora, och de fascineras över hur jag lyckats fylla den. Börjar väl inse själv att 14 halsband kanske är liiite onödigt. haha!


Mitt rum. Jag älskar (är ett starkt ord, men känner stor lycka) till mitt rum! Det är inte mycket att hurra för i jämförelse till Sverige. Men tro mig, jämfört med campus så är detta GULD - så jag är lycklig, hehe. 
 
Nu ska jag checka med Hanna om hon har lust att äta.
och ja. Jag har problem med mina kurser, såklart. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0