Photomansion

Och där sov jag och mina roomies (okej: inte Hanna då, hon var vaken klockan 9!, efter endast 4h sömn) bort hela förmiddagen. Jag vaknade strax efter 11. 

Gårdagen spenderades på en fest där det slutade med att polisen och galen granne kom. 
Vidare till Coco Banana - club. 
Det var första gången vår lilla familj testade utelivet här i Kina.
Det blev en lyckad kväll och vi var alla mycket trötta och glada när vi tog taxi tillbaka till vår lya. 

Vi gjorde en liten photosession innan vi drog ut. Det var lite blandade miner när jag föreslog det, men jag är säker på att mina roomies uppskattade det lika mkt som mig, hehe.

DOCK har vi faktiskt städat hela lägenheten idag. 
Och strax ska vi ta cyklarna och trampa till en mexikansk restaurang - ska bli så gott!
 
Just det. 
Jag har som sagt fått små pikar av mina roomies av att jag ser på "Älskling, du har blivit en tjockis!" men gissa vem som skratta när hon plötsligt fick sällskap av 2 framför sin lilla dator? hehe. Söta!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0