At the moment.

Jag är helt slut. 
Vi spenderade bokstavligen hela dagen på stan.
Vi var där när det öppnade och gick därifrån 10 minuter innan affärerna stängde, 8 timmar.
Med ett litet avbrott på 40 minuter för lunch vid Jensens. 

Jag skulle som sagt agera personlig shoppingassistent. 
och jag måste säga att jag skötte mitt jobb riktigt bra.
Hon kom hem med ca 30 plagg. 
Varav ca 26 plagg är sådana kläder och skor som jag redan äger, haha.
Inte mitt fel att jag har så bra smak ;)

 
Just nu sitter jag här  nedkrupen i min säng.
Och Silvia diskar. Jag fick inte lägga upp bilden som jag tog på henne., tönt. hehe.
Jag har lagat en förträfflig god middag bestående av flintastek, potatisgratäng, sallad (inklusive honungsmelon!) och beasås. Såsen var ett minus, billig skit. 
 
Nu ska vi fortsätta se på "We bought a zoo" mysig film!!
Imorgon är det söndag. 
Vi ska träna på förmiddagen, sedan blir det plugg och på kvällen har jag tvättid! 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0