Jag kommer, jag kommer.

Hej hopp Bloggen!

Jag är inte död, men nästintill. 
Jag ska återuppta bloggandet, i mån av tid. 
Jag tränar på, mer än någonsin och är superpepp. 
Pratar träning med allt och alla, lol. 

Skriver min kandidatuppsats om ekologiska varor. 
Jobbar och sliter. 
Försöker ta till vara alla dygnets timmar- true story! 

Jag lovar, ska uppdatera oftare. 
Idag köpte jag en jätte fin bikini. Verkligen sjukt härlig.
Den är grön. Med rosor på. Grön och svart. 
Jag köpte dessutom 5 andra plagg. 
2 balleringa skor (hej sommar!), en vit kavaj, ett grönt fräscht linne och ett par vita shorts. 
Märks det att jag är sugen på vår och sommar?

Solen har iallafall kommit till Göteborg. Och det gillar vi.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0