Läs dina sms noggrant.

Att lära sig en läxa.
Idag hade jag planerat att äntligen ta tag och hämta ut mina två paket som kommit med posten.
Jag hade planerat det i minsta lilla detalj.
Ta andra vägen, än den jag brukar, eftersom utlämningastället aka kiosken ligger vid Redbergsplatsen.

-jag ska hämta ut två paket, nummer 6333.
- hm är det schenker? Får jag kolla smset?
Jo alltså det är Sankt pauli livs så inte här.

Besvikelsen som väller över mig och ångesten när jag inser att jag tagit fel väg och nu dessutom måste gå 15 minuter tills jag kommer till rätt kiosk.

Aja. Nu är de mina och jag väntar på bussen. Min vanliga buss. Men måste vänta 7 min. Men det är okej, för då kan jag blogga :))


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0