Mitt liv i ett nötskal.

 
Jag skulle återuppta bloggandet.
Och det vill jag göra.
Men åt andra sidan finns det varken tid till det (I know, det tar inte mycket mer än 10-15 min att blogga) men det händer inte så mycket spännande i mitt liv.
Ja menar, hur kul är det att berätta om alla mina nattpass?
Inte kul alls.
Det var en gäst som vann jackpot. typ så.
Och skolan, det är kandidatuppsats som jag har ångest över.
Anledning? jo det finns en del, men det löser nog sig. Ska stå ut.

Jag ser så himla mycket fram till sommaren.
Ni anar inte.
Och jag har bestämt mig för att det ska bli super mycket sol och jag ska leva livet.
Så är det bara.
 
Och när jag inte pluggar och inte jobbar, vilket är typ aldrig.
Så sover jag, eller så tränar jag ju (såklart!)
och hänger så mycket som möjligt med vänner.
 
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0