Slutspurt.

Jag är återigen tillbaka på jobbet.
Men hör och häpna.
Denna månad som jag bävade för.
110h natt jobb framför mig.
Och efter morgondagens nattpass så är det finito.
Done och Done.
Jag klarade det!
Och än så är inte uppsatsen helt bajs. haha.
 
Jag har inte haft så mycket fritid utöver skola, jobb och en gnutta träning.
Men ändå.
Nyligen kom lönen för mars månad, och trots att det inte blev så många timmar så blev det en lön snart 5 siffrig
Inte illa pinkat, right? ;)
 
Ska spara all shopping tills på Lördag.
För på fredag kommer min syster hit.
Storasyster.
Och ska bo över i typ 5 dagar. Hur ska vi överleva?
Vem dödar vem? haha.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0