Söndag, härliga Söndag.

Idag nätshoppade jag ... igen.
Alltså, orkar inte med mig själv ibland.
Euforin och adrenalinet som infinner sig i min själv när jag hittar ett kap, ett fynd, något nice. Den är skrämmande. Men så bra, hehe. 
 
.. och sedan undrar folk varför jag jobbar så mycket? haha. 
 
Har precis sett klart på Silver Linings playbook/Du gör mig galen.
Den har över 8.0 på imdb. och fått massa oscars.
Men så bra var den faktiskt inte, helt ok. 
 
Nu är klockan strax 23. 
Och jag är helt slut. 
Träning och jobb. 
Imorgon är det ny vecka, ångest. Men det löser nog sig 
Hejåhå!
 
Jag saknar Kina, lite. Men bara lite. Och bara ibland. Skolan var liiite lättare där. 
Har jag sagt att den ena PhD kursen som jag hade inom Nationalekonom fick jag ett betyg på 91 av 100 och den andra master kursen fick jag 93 av 100? 
Resterande kurser fick jag Mellan 80-90 av 100. SCORE! 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0