Back in the cave

Hejhopp,
 
Då är jag tillbaka på jobbet. Jag fick ett extra pass.
Jag har lite smått ångest över mitt liv, vad som komma skall.
Jag vill ibland, eller många gånger, bara släppa allt. ALLT!
Men det går ju inte så lätt, det går inet alls faktiskt.
För att då kommer verkligheten ifatt dig dagen efter
 
Min PT tyckte att jag såg ut som hennes dotter på 19 år.
Ja, än tar jag det inte som en komplimang. Jag ska ju för fasen fylla 23 om 1 månad.
Nedanstående bilden är jag väl runt 18 år. Jag har då förändrats lite vill jag påstå. Hoppas jag, haha.
 
Såg mitt lönebesked.
Mycket bättre än vad jag tänkte mig.
Kan även bero på att mitt friskvårdsbidrag på 2500kronor blev insatt också, - HURRA!
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0