Det finns snälla själar i världen

Först och främst; Jag mår verkligen som jag förtjänar idag. 
Klockan är 15.00 och mitt huvud bankar som aldrig förr, orkar inte ens lyssna på musik och det enda jag behagat att göra idag är en varm macka. 
Gårdagen var det jag och min vinflaska mot världen, ungefär.
Och de dära shottarna i rad på slutet gjorde inte saken bättre. 

Hemmafest (födelsedagsfest) med ett x antal yngre individer som avslutades på Sticky fingers (enbart för födelsedagsbarnets skull) och med den fyllan fick mig att känna mig som 18 igen. 

På tal om igår. 
15 minuter efter vi anlänt så inser jag att jag inte har någon aning om vart min väska är.
Får panik och inser att jag måste glömt den på bussen påväg till Sofia.
börjar nästna gråta, får panik, Nathalie försöker ringa Västtrafik, 21.00 en lördag. 
Bussen påväg in till stan går om 6 min, vi springer till hållplatsten med förhoppningar om att det är samma buss som vi åkte med (som vänt) och att den är kvar i bussen, att ingen snott den etc. 
Bussen kommer och gissa vad som låg vid chaufförens hytt?
En snäll individ med långt hår längst bak hade lämnat in den precis. Jag ville dö av lycka!
Jag hann dock föra över nästan alla pengar till ett annat konto, hehe så nu är jag pank på Swedbank kortet. 
 
Jag bjussar på denna live bild. Jag känner mig precis lika illa som jag ser ut. Idag vill nog varken kroppen eller hjärnan göra något vettigt. Men ska se om jag orkar kolla ifall det finns tvättid

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0