Det går bra nu, eller?

Gårdagen var produktiv, men ändå inte.
Vaknade sent efter sista nattpasset.
Stack iväg och träna det mest svettiga, jobbiga och roligaste passet jag någonsin varit med på, Crosstraining. Grymt pass, bättre än förra.

Efter många om, men och svett så har jag en ny soffa! Mycket nöjd tjej som ska spendera flera timmar i soffan framöver.

Städat iordning lite etc.

Dagen till ära blev det en sen morgon. Var svårt att somna igår för att ställa om dygnet igen, men här sitter jag. På biblioteket.

Glömde min matlåda så det blev en spontan sushilunch med Marcus, som även han hänger på biblioteket.

Ska senare ikväll sticka till gymmet. Ny vecka, nya tag. Jag har aldrig varit såhär pepp på träning någonsin i mitt liv. Awesome!
Ska se om jag hinner en sväng förbi stadium, behöver ett par nya träningsbrallor när jag tränar såhär flitigt :))

Och ikväll väntar Ullared och Top model på tv. Start 20.00.

Och jag har sällskap med världens bästa nötmix.
Mandlar, jordnötter, cashewnötter, kokos och choklad(!) kan vara win win?


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0