En apa som liknar dig

Idag hade jag första mötet med min PT, som jag nämnt för 20e gången.
Det var riktigt nice och jag hade lätt velat ha en vid sidan om mig när jag tränade. 
Om det inte vore för att det kostar en förmögenhet. 
Kul var det iallafall. 
Och jag var svettig efter en timma. 
Vi la ett mål på 2gympass och 2 gruppträningar i veckan, vilket är 4 pass/vecka. Kan vara något för högt för mig, då jag tänkte mig 3. Men vi får se. Jag försöker! 

Nu är jag helt slut, både i kroppen och hjärnan.
Och eftersom jag måste försöka hålla mig vaken till åtminstone 02 idag, då jag jobbar imorgon och måste sova till 12, så ska jag ta en snabb powernap nu.. sisådär klockan 19.15. Haha!

Har The Impossible på ingång, så ska se den ikväll. Den sägs vara bra, jag återkommer med svar. 


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0