En helg i Februari.

Då har man precis vinkat av en fin vän. 
Det var otroligt skönt att idag bara få vakna utav sig själv, ingen väckarklocka och ingen som helst ångest över saker som behövs göras. 
Kan knappt minnas senaste gången jag fick göra det. 
Jag och Elina spenderade denna soliga dag utomhus i Göteborg. 

Men inga lugna puckar här inte. 
Om 10 minuter kommer Felicia och vi ska promenera hem till henne. 
Det bjuds på hemlagad pizza, mys och Melodifestivalen. 

Imorgon är det viss sovmorgon men sedan väntar återigen Sats, gymmet och David på mig. 
Fjärde gången denna veckan. 
Men som sagt, 3 gånger i veckan är därefter mitt mål och jag tycker det låter rimligt och bra. 



Vet ni vad? 
Jag längtar efter framtiden. 
Inte Maj månad. Men Juni 2013 och framåt. 
Positivframtidstjej90.
Och ja, livet är inte så illa nu heller. Mycket att göra, men hej, det är Diana vi snackar om här. 

Nu kommer Felicia. bäst att kila! 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0