trött.

Jag är psykisk, fysisk och utmattad. 
Jag har haft flera dagar med sämre sömn, tror att jag lätt skulle kunna sova 12h om alarmklockan tillät det. 
Jag har bestämt mig för att ta igen det i helgen. 
Det blev inte så mycket tid i biblioteket. Inget alls. All tid gick åt min powernap.
Efter knappt 1 sida och lite dokumentskrivande bestämde sig David, Simon och Tobias att det var dags för mig att pallra mig till gymmet. 
... och visst resulterade det till en Diana som slockna (igen!) i sängen efter träningen.

 
Känner att varken kroppen eller hjärnan kab göra något idag. 
Dagens aktiviteter tog för mycket på psyket, hehe. 
Maria Montazami och Mindy väntar på mig strax på tv. Sedan har jag efterlängtade Les Miserables också.
Ska verkligen försöka lägga mig innan midnatt idag också.
Det var längesedan.
 
 
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0