Att vara tillbaka.

Det är svårt för mig att inse att 'life goes on'. 
Jag går inte andra, tredje eller fjärde terminen på universitetet. Det är sjätte terminen som gäller.
Saker och ting förändras, i detta fall har tempot ökat. 
Andra förändringar såsom jobb och omgivningen har även det förändrats. Visserligen jobbar jag kvar på samma jobb, hehe. Men de betyder inte att det inte skett förändringar.

Förändringar behöver inte vara dåliga. 
Det är bara det att jag inte var beredd på det, möjligen djupt inne, men inte i ytan.
Det blev en chock helt enkelt. 
Och jag vet, att jag är gammal nu, inte liten flicka, hehe. 
Jag kommer klara det, det har jag oftast gjort. Men det är lite knagligt i början. 

Det är så mycket jag behöver och vill göra på en och samma gång, helst genast. 
Ibland känns det som man inte räcker till. Jag skulle behöva två kalendrar, hehe. 

Hur som helst. 
Igår var det jobbmöte, idag är det jobbfest (som jag tänkte unna mig, jag behöver ha socialt med och inte enbart plugg. för plugg och jobb är det enda i min hjärna förtillfället och jag gillar det inte), imorgon och hela helgen är det Jobb.... 
Tyvärr behövs jobb för att jag ska kunna betala det nödvändiga och onödiga varje månad. 



Jag Älskar den sista bilden på mig och babyelefant. 
Och notera gärna bilden på mig och Axel, mina unibrowns, hehe. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0