Snart.

Då vart man tillbaka i Hangzhou.
Men denna gång har jag knappt 20h innan det är avfärd till Shanghai igen.
Jag har hunnit tvätta, städat rummet, packat allt och nu är stora resväskan stängd.
Jag fick sitta och ta i med våld, men det gick. Hoppas inte den väger alltför mycket. 
Endast några få klädesplagg hänger dinglandes på galgar på torr.
Imorgon har jag min tenta 14-16 sedan åker vi direkt till Shanghai jag och Axel.
För på Onsdag morgon flyger vi hem till Sverige.
Om knappt 48h har jag landat.
Jag är så förväntansfull och spänd.
 Jag vill hem nu, efter all resande de senaste månaderna.

Jag är medveten om att det varit dåligt bloggande.
Jag skyller på upptagna dagar och dåligt wifi. och lite lathet.
Nu kommer några några bilder. 

Nästa gång vi hörs är jag på svensk mark.
och dessvärre brukar och troligen betyder det att bloggen går i ide.
Tills nästa äventyr väntar.... till sommarn.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0