Fredagsmys

Produktiv och grym Fredag detta har varit och kommer bli.

Började dagen med morgonshopping på H&M som bjöd på frukost och jag spenderade pengar.

Vidare för att spendera förmiddagen med fina efterlängtade Lischflickor, mysfika.

Därefter en sväng till biblioteket. Min vilja var starkare än hjärnan. Det vill verkligen inte. Ni förstår känslan? När man läser och läser, sida efter sida. Det går segt och sakta och efter x antal sidor så frågar man sig, vad är det jag läst om? Ingen aning.

Fortsatte till fredagsruschen i Nordstan. Inhandlade nödvändiga saker såsom pepparmix till godis, hänglås och kräm. (Saknar kinesiska priser, köpte lås för 1/6 del av svenska priset..)

Vidare till mitt 2a hem-SATS. Transformer på schemat och oj, vad jag svettades. Kul pass ute i gymmet!

Nu sitter jag på bussen påväg hem. Ska duscha av mig och äta fredagsmiddag ur matlåda. För om 2h är jag påväg igen. Ska faktiskt göra pluggrelaterad grej, 20.30 en fredagskväll. Ska göra en djupintervju med en för mig random kvinna.

Efter detta så blir det förhoppningsvis lite umgänge med gamla goda vänner.

Produktiv Fredag va?


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0