Att vara eller icke vara, det är frågan


Igår skickades denna uppsats in. 

Lyckan var obeskrivlig.
Detta firade jag med shopping.
Det resulterade till 8 påsar, och det blev tungt....
Samt ett flertals hundralappar fattigare - men vad säger man, man skriver bara kandidatuppsats en gång! ;)

Så glassar jag nu? 
Nej. Efter inlämning som skedde 21.20 så var det hem och plugga på nästa redovisning.
Som vi hade idag, grupparbete i verksamhetststyrning som de va tänkt att ja skulle tentera 5 juni
Men ser det ut som om jag har hunnit plugga till det?
Nej, så det får jag lösa i sommar.......

Och imorgn är det tillbaka till skolan.
Har fått en uppsats som vi ska opponera på - orkar inte.
För på måndag är det upp till försvar samt opponering, NERVÖST!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0