Kristi Himmelfärdsdag

 
Känner mig duktigare än någonsin.
Fan vad grym jag är! 
Jag tycker att det är okej att jag har denna inställning såhär 2,5 veckor innan inlämning. 
Jag vet att det kommer dippa ner inför nästa vecka då vi ska påbörja huvudstudien (I know, stressen!) och jag har 6 intervjuer inbokade samt transkribering av dessa (det är döden................) och dessutom ska jag hem till Lidköping en dag för systers bonnarunda.
 
Har hängt i skolan denna kristi himmelfärdsdag, men det är helt okej.
Jag har läget under kontroll och presterar awesome.
Så jäkla nöjd! 
Jag hade aldrig trott att jag skulle känna såhär för 1 månad sen, haha. Ångesten!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0