Slutet.

 
Ja nu är det inte många timmar kvar tills min kära kandidatuppsats ska vara inlämnad.
Jag önskar det vore mindre timmar än vad det är dock.
Inte för att jag inte känner mig stressad, tvärtom.
Men jag vet ju att vi kommer att bli klara. Det är ett måste. 
Så ja. Hela veckan ut kör jag.
5 dagar to go. Det är bara att kötta.
Jag har stött på många upp och nedgångar.
Senast igår raderades nästan 30 sidor av arbetet........................................
"Kill your darlings" fick jag uppleva. Alla timmar nedlagda där. 
På ett knapptryck, delete.
 
Hur som helst. 
Om 5 dygn är jag förmodligen en lycklig tjej.
Herrehud, hur som helst en lättad tjej.
Då är det inget jag kan göra - woho!!!!!!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0