Hjärnceller på vift ?

Hej Igen !!
usch, sitter kvar här, känns lite hemskt. min hjärna är helt bort domnad iaf,
man blir faktiskt beroende av all bloggläsande och datorn framförallt!!
Syster min (i Sthlm förtillfället) får väl rycket snart, hon tror snart jag har en bloggsjukdom, eller ? ;)
dock kan det vara lite jobbigt, eftersom jag blivit helt galen i hur många läsare jag har,.
haha, blir alltid lika glad varje gång ngn kommenterat eller statistiken ökat med ngn/ngr ( ; haha !

Fast idag ska jag göra vettigt, eller nej. jag ska till min kära vän Patricia och träffa Solen ett tag ( ;
Tur som hon har, har hon ett eget SOLarium hos sig själv . sedan kmr Fredrich så ska vi ha lite filmkväll
HARRY POTTER och fenixorden + kinamat + godis + chips, ME LIKE <3 somnar även hos patricia

IMORGON ÄR DET SHOPPING I GÖTEBORG SOM GÄLLER m patricia!! JENSENS BOUFHUS , SMASKIGT GOTT !

Men gud, vad händer hos er ? ngt roligt ?

image104image105
Det blir dessa människor som leker ikväll ( ; bild från senaste gången .. Me like Harry Potter!!

Ha en trevlig fredagskväll !
Vi hörs, återkommer säkert snart igen ( ;
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fröken D

jag menade den där munken alltså när jag sa det där om lussebullarna haha:) Kram!

2007-12-14 @ 17:36:31
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Fröken D

jaa det ska typ va bilder på vår klasss, dumma citat som vi sagt och intervjuer med alla och hälsningar o lite så! det
tycker jagabsoult ni ska göra för jag tror det kommer bli riktigt bra!

2007-12-14 @ 17:38:36
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: elina

är din syster i Stockholm hon också? :D Ha det så kul i Göteborg imorgon, själv är man ju på Lidingö/Sockholm vilket är snäppet bätter enligt mig ;)

2007-12-14 @ 21:26:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0