Massa krångel endast ..

Godkväll !
Hur har ni haft det denna helgen ?
Själv har min vart väldigt fylld med aktiviteter, som ni kanske läst !

Försökte mig på att fixa en header, för er som inte vet är det den dära rutan längst upp på bloggen,
iaf det gick inte så bra, bilden var förs tor och skit, så det blev till att skippa det^^
Men har lagt till en rosa grisklocka som ni kanske ser ? fiffigt .

Måste berätta en sak, skulle åka buss till elina igår , det ösregnar 100 pers står intryckta i ett liten bussbås eller vad det hter, skit trångt iaf, så står det 1 par på kanske 20år . står och käkar upp varandra verkligen, så måste jag stå 15min och höra deras gluffsande, irriterande som få, tror även de andra tröttnade tillslut, för det var en tjej som stod bakom mig som utlöste lite tyst : åh herreguuud!
vet inte om det bara är dem som inte är i den sitsen som tänker så, men kan man inte behärska sig ibland ? mysigt att se två par käka upp varandra, öh nej! Eller vad tycker ni? har ni vart med om ngt liknande ? tell me!

Förresten så Hatar jag regn,. och det kan jag faktiskt säga att jag gör, usch!!

Godnatt!
Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrik

Det är en (nordea-)grisklocka ^^

2007-12-03 @ 15:22:15

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0