övertalad till att jobba?

Halloj !

sitter på jobbet ... endast jag&Anja som jobbar, på vårat team
de andra är 4 i teamet ..

iaf . skulle endast jobba  4 tim
men blev övertalad (med lite medel) av Einar till att jobba 6 tim ..
(det kan tolkas olika, men jag skulle få lite mer lön på de timmarna)

så nu blir det till att sitta här till 18.00 + att jag måste hem, (eftersom jag fick skjuts hit)
Vädret är ju skit också, duggregnar, usch.. jag hatar sådant väder ..
Är det Någon som tycker om sådant väder egentligen ?

Nu är jag tillbaka .
hade 15 min rast, var tvungen att kila till stan och köpa nudlar ^^
det är sjukt, så himla mkt folk .. på stan alltså
folk är tättinpå på gatorna, folk har bråttom, folk går med 100 kassor med kläder osv.
folk är stressade och helt hysteriska. herregud.
fast jag var också stressad, hade bara 15 min på mig.
GIck förbi GinaTricot. helt sjukt, kön är ju 20 m lång och folk tättinpå, herrgud!!
En tjej gickförbi och sa "Den affären är helt hysterisk-hemsk' om Gina Tricot.

image256image255

Vad tycker ni om GinaTricot?
Säger min åsikt senare ^^

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fröken D

jag gillar gina men det är alltid så jävla lång kö när jag är där:) man brukar alltid komma därifrån med nånting:) ha en bra dag!

2007-12-27 @ 14:51:46
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: beijan

Jag kan nog hålla med den där tjejen om ginatricot, visst man kan väl hitta något men nja XD

2007-12-28 @ 16:20:45

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0