Gråta bort känslorna - mycket bra!

Godkväll !

shiet det är snart kväll,
men ännu super ljust & väldigt varmt ute.

har vart och övnignskört precis.
försökt parkera,
men idag gick det mycket sämre än i måndags då L-G (körskolelärare) satt bredvid mig.
hur kommer det sig?
kan det vara för den tryggheten man har.?
det var så varmt,
solen sken så mycket.
och det gick så dåligt med min parkering.

så när jag kom hem började jag gråta.
ni vet? sådär storlipa i 1min eller något.
sen är det bra.

jag vill så gärna ha körkortet.
men alltid finns det hinder.


Jag vill så jätte super duper mega gärna ha detta körkort.
ibland känns det toppen och super bra, ibland känns det käpp rätt åt helvete.
som en berg-och dalbana, som mitt humör !

inte fan ska denna jävla skylten och dess innebörd få mig att gråta?
och inte heller ska denna idioten få mig att vackla min väg till kortet?
!nej!


nu ska jag se på de inspelade talang 2008 ^^
det är ju faktiskt kul, ^^,

Vet ni vad jag ska se på ikväll?
klockan 21.00 kanal 5 ?
jo "sanningens ögonblick"
såg en reklamsnutt om programmet,

typ.
man har 4 nära o kära, sen ska man avslöja vissa saker, och antagligen får man pengar, sen är frågan. Hur mycket vågar du avslöja? (om man talar sanning),
ja iaf .. får se , verkade kul iaf !



Nej, nu är det talang som gäller ^^
lillsyrran ahr fortf inte kommit hem.
men när hon kmr hem, då får ni se bilder från i fredags!!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

ja vet! av nån konstig anledning så gick det jättebra att parkera med körskolans bil, men inte med nån annan! lol... var lugn abra, du komemr få köra upp i den bil du övningskör i...

och tänk så här: du ahr inte sama press som mig: jag had bara EN CHANS innan belfast.. hade jag sumpat den så skulle jag ha fått vänta tills efter belfast (alltså ett helt år) + att jag antagligen skulle fått ta fler lektioner bara för att fräscha upp minnet efter!...DU akn ju alltid köra upp en gång till på sensommaren om du missar den första!

MWA!

2008-04-20 @ 18:22:14
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: elina

jag lipar snart också över mitt körkort , hehe !! vill ha de nu..
Men som Silvia sa, man kör ju upp i körskolans bilar, och dem känns alltid tryggare, så man kan ju hopaps p ådet bästa !! :)
ha det fint

2008-04-20 @ 19:26:52
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0