Utgång Stadt !

GODMORGON ALLIHOPA !

eller ah, klockan är 14 . hehe ,
nu är ni väl nyfikna om gårdagen ?
ska allt lägga upp bilder osså,
men tänkte säga att det var underbart.
bilder kmr om inom närmaste timmen ,
stay right !

xoxoDiana,


UPDATE
nu kmr alla sköna bilder från gårdagen,
och jag gör som vanligt, berättar samtidigt som bilderna visas!
LYSSNA PÅ DENNA LÅTEN SAMTIDIGT SOM NI SER PÅ BILDERNA !
Florida feat T-pain - Low ,,, förra veckan väntade vi och vänta på denna låt . den kom aldrig,
denna veckan spelades den, UNDERBART !
image910

Jag kom 1½ tim försent till gabriela, så jag ahde bråttom vill jag lova . de andra brudarna väntade. det var louise, gabriela & Elin .. trevliga brudar vill jag lova ^^,
sen precis innan vår "taxi" kom så kom jag på att jag dessutom glömt legitimaton, haha smart. så då fick vi köra dit.
image915

Vi for till Stenhammar, till Viktor,. det var lite småtrevligt . lite bilder därifrån. OBS! Gabriela&Fredrik är inget annat än Kompisar .. de bara visar sin kärlek,. no problems .
image926
När vi väl kom dit vid 23.45 så var det inget folk alls, vi kollade utanför och det var knappt 20 pers, var såå nära att skita i det. 20 min efter ringlade kön kanske 60-70 meter . och det är långt i en tätpackad kö vill jag lova, fick köa i runt 20-30 min,

väl innuti var det sjukt fullt & sjukt kul, för musiken var super . Louise däremot fall inte riktigt för den musiken, men är ju från person till person .

Vill tacka alla underbaringar som var där . det är ju alltid roligare med mer folk & bra musik, detta visades vara såå sant .. Engtligen, hur kan folk "pricka" in rätt helger? vissa helge ringet folk osv osv ..

Vid 02.00 cyklade jag & Louise hemmåt, När jag kom hem blev det kebabpizza och sedan sängen . underbart!

Nästa gång blir det väl i Paris, med syrran. fast jag bävar lite. hon kommer lämna mig. så står jag där med alla franska grabbar. iiih rädda mig syrran !

Nu ska jag kila lite .
vi hörs!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrich

Oj..

2008-04-12 @ 16:31:37
Postat av: Silvia

wohoo... ja ska ut ikväll i paris =D
hoppas det blir lika kul som du verka hahaft d på stadt =)
mwa!

2008-04-12 @ 18:18:48
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0