Måndag 29/12

då var man hemma igen.
ingen träning, inget plugg , utan endast jobb .
det blev ett extra pass .
idag var det verkligen full rulle i 3½tim sträck.
jätte konstigt. måndag lunch.
både i drive och i kassa .
sjukt mkt folk.

stannade kvar och hade en lunchdejt med favorit Evelina (;
och imorgon blev det ett långpass nu ist för kort.

Lite bilder är ni värda :)


syster har kommit hem för Julen.
och dessvärre har hon första tjing på bilen .
det funkar ganska bra , har "bara" behövt cykla 2 ggr ,.
idag var en pärs, frös öronen av mig.


VI var i göteborg igår .
haha, åt på jensens, gratis påfyllning av sås, 10kr/pers.
vi var snåla, så silvia köpte extra, hahaha men självklart delade vi .
fast då såg de ut som silvia rensat 4 såsbyttor, och jag 1 . haha!

bild 2; uuundrar vad det är som är inslaget ? haha!

Nu ska ja ringa med Gabriela.
ett serious snack behövs nog ^^,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0