Onsdag 10/12

VART TOG "TA TAG I SAKER" DIANA VÄGEN ?

om vi hade haft inlämning på fredag så hade mitt religionsarbete varit klart idag.
skit också.
vi fick tills på måndag på oss.
så jag sköt på de. som många andra saker.

Dags för mig att ta tag i saker!
Kanske bäst att börja nästa termin =P haha.

Ha de gott!
Nu väntar ett avsnitt av Gossip Girl :)


ALDRIG MER KEMOPRIV - ALDRIG!


jag är fri ! nästan*
har gjort mitt (förhoppningsvis) sista kemi prov i mitt liv.
tråkigt nog gick det sisådär, skit samma*

det var kemi B som avslutades.
jag har alltid annars tyckt om kemi & faktiskt varit riktigt duktig.
men i mitten av kemi B som gick det snett.. =P

jaja ! :) klart är jag iaf ..



Just det ! Igår köpte jag mig en kamera =)
denna härligheten, Canon Ixus 80IS . visst är den sööt?
älskar den mer för var dag som går
eller vad tycker ni systrar?
(fick veta att både Julia&Silvia tydligen suktat efter den ? )


denna mobilen använder jag förtillfället!
jag tycker om den väldigt mkt, rosa , liten , uppfällbar .
dock är den bunden till telenor, och även sleten, 2 år , då det kommit sprickor i den ^^
ska köpa ny mobil någon gång.
senast i höst då jag åker till London =)


... och en dator ska jag ju få (:
Mit 18års present . som jag inte "hämtat ut än" då jag inte behöver en dator.
men som sagt . senast till höst .
och visst är inte denna dator fööör söööt ? ^^
dock tror jag det är färgen man betalar för, för billg är den inte,'
men det skulle matcha min rosa serie ;)

Nu har jag pratat massa skit bara ^^,
haha var ju bara meningen att visa att jag köpt kamera ^^,


vet ni vad ?
Idag körde jag förbi SHELL EXPRESS .
då var jag bara tvungen att svänga in och tanka.
dock endast 7 liter, då jag redan hade nästan fullt. haha!
men det var själva grejen, det kostade bara 9.94kr/l
haha =D SHELL EXPRESS; HYDRO & STL har billigaste bensinen i stan ;)

Idag känner jag för tankar och ord.
och det kommer komma sådana!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linnéa

Hur fin dator som helst !! :D

2009-01-31 @ 18:14:28

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0