Ecodriving - Cykel ?

Godkväll, igen :)

Ni missade väl inte visningen av
cocoo.se nya kollektion av klockor ?
tänkte väl det ;)

Jag satt och fundera, hur uppstressad jag egentligen blir av folk som pratar om körkort,
de har fått sitt körkort, de gör sitt teoriprov, klarat teorin osv osv.
"grattis ******* till körkortet, Yes jag fick körkort osv osv" står det på msn namnen,

vilken jävla press man får egentligen.
Jag känner att jag vill fylla år NU, räknar ner som satan.
jag känner att jag måste klara teoriprovet,
jag känner att jag inte vill ta så många körlektioner som jag behöver.
det enda jag ser runt omkring mig är trafikmärken.

cyklade över en cykelkorsning vid min gata. haha, och jag tänker
"högerregeln gäller, kolla åt höger först"
vid en cykelkorsning som trafikeras av 1cykel/timme ungf)
haha,
det har gått så illa så när jag skulle bromsa in utanför mitt hus, så tänkte jag om jag slutar trampa nu (15m framför huset), så behöver jag inte använda bromsen, och på detta vis sliter jag inte ut min cykelbroms.
Ecodriving utan föroreningar ? hahahaha.



Jag behöver ta mig i kragen och leta lite fler sommarjobb, shit alltså.

xoxoGodnatt,
nu ska jag stänga av datorn, det går på bränsle ;)


Mottagna kommentarer:
Postat av: Sara

usch sommarjobb, jag måste också söka mer...

2008-02-22 @ 20:13:42
URL: http://tidenfaller.blogg.se
Postat av: Silvia

haha.. ja var likadan!!... "växlade" ner innan sväng.. kolalde över axeln o bromsade genom hela svängen.. etc etc.. lol
mwa!

2008-02-22 @ 21:16:29
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0