Glädje smittar !

Nu är jag tillbaka,

Ville bara nämna (igen) att vi går mot ljusare tider .
så himla fruktansvärt härligt .
helt sjukt.
& man blir faktiskt gladare och piggare bara för det är fint väder. man blir det,

& jag är sjukt glad att jag fyller år snart. som jag har längtat . (39 dagar !!! iiih)
ni är väl trötta på det ? hehe, samma med körkort,
men vet ni vad? det är min blogg, och jag skriver vad jag vill (nästan) .

jag menar, ni var väl samma när ni höll på med körkort&skulle fylla 18 ? or ? annars så kommer ni komma in i den fasen .

och jag längtar till Studenten som tusan, dock är den nedräkningen lite större. haha,
kollade på ljudanläggning idag, hehe som man kan hyra hos discoservice.nu . ligger mellan 1.700-4000 skit bra!

image651image653
Jag&syrran . syrran på studentbalen - jaf längtar!!Jag har gjort studentskylten helt själv!
image654image655
baksidan av hennes studentskylt var det en stor bild , (ngn av dessa, tror det är den till vänster??) iaf, där det stod
"Resultatet av 12 års skolarbete"
hehe och hon hade inte sett sin studentskylt förens på studentdagen . visst är jag fiffig och väldigt duktig ? :D

xoxo Diana
GODNATT :):)

ps. ska ut & köra i focus bilen imorgon, iih ska bli kul =)


Mottagna kommentarer:
Postat av: Jennie

Hahaha:) japp, anton ska komma:P vi har kännt varandra sen vi föddes:P såatte.. det är inte så konstigt med det:P visste inte att han gick i din klass:)

2008-02-19 @ 21:48:50
URL: http://jlarssons.blogg.se
Postat av: jelena

alla är lite ivriga för att fylla 18 :) när fyller du år ?

2008-02-20 @ 11:10:34
URL: http://sannajelena.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0