Högskolemässa !

Nu kommer lite bilder från dagens äventyr .
Vi var på högskole mässa i Trollhättan, !

image567
Dagens Outfit,
T-shirt - H&M
Jeans-GinaTricot
Sjal - H&M
en enkel outfit ,
image568image569
Carl&Hanna var glada för vi skulle till trollhättan,
Jag&Gabriela, skriver och svarar på frågor, vi ska allt vinna en iPod =P
image570image571
Toaletterna var iaf snygga ,, hehe .
image572image573
Det serverades mat .. pasta köttförssås det var gött,
hehe skrattade ganska mkt udner maten, Jesper,Jonte och gabriela , dem är bra ibland,
image574
HAHA, jag ,gabriela och carl råffa åt oss saker för 10 pers, hahaha .
masas tuggumin, godis och sådant, harnog inte skrattat så mkt på ett tag, hahaha!pennor så det räcker o blir över, o tuggumin.
jag gav faktsikt bort tuggumi till Frida, Syrran,Jonte och mamma,. god görning ;)

Shiet, nu börjar jobbet om 15 min, hurry!

PussfrånKina!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Diana = Glupsk !?

2008-02-07 @ 17:33:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0