jag-hatar-kemi,

Tjohejsan

sitter på jobbet, har avrt här sen 16.00
försökte plugga kemi, gick inget vidare .
blir nog till att stanna efter skolan imorgon. behöver hjälp ,
prov nästa vecka,

tänkte även säga att jag har bokat teoriprovet nu,
känns bra. så jag har något att plugga till liksom, hehe

nej nu börjar jobbet snart.

ps, idag bowlade vi ! gick skit de två första omgångarna, helt sjukt.
sedan kom jag ikapp, min tredje omgång gick bäst,. 2 strikar & 2 "spärrar" , duktigt Diana,
nu har jag så ont så jag knappt kan vrida upp korken på min fanta flaska,

ha det bra,!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

alltid lika duktig :)
RIng mig nu också!

2008-02-21 @ 17:55:53
Postat av: Fredrich!!!

2-0 till mig diana!! =D

2008-02-24 @ 21:04:12

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0