Lidköping, vid vänern!

Halloj !
hemma från jobbet, verkligen dö seg, msåte måste egentligen plugga. fast jag skippar nog det,

hade kameran på vägen hem från jobbet, tryckte några kort på min lilla stad lidköping ,,

image472
image473image474
image475
image476image477
Långa vägen till Majåker är ganska lång .. och jag tycker de borde fixa trädet som åkt ner,.. det röda huset heter Rådhuset iaf ^^,

Kolla på den första bilden jag lade upp,- den när man får cykla över en bro.

Inte varje gång, men många gånger när jag cyklar över den bron, har min väska i min korg så får jag för mig att det skulle kännas sååå skönt att bara slänga iväg väskan ner i vattnet, och höra det plumsa till,.
(bara för ngn sekund känner jag den känslan, men måste behärska mig, jag ahr ju mobil, plånbok och väskan framförallt, som ja inte vill mista) ..

Har ni aldrig haft en sådan känsla?
att man tillexempel vill hälla en cocacolaburk som man håller i handen över personen mitt-emot ? .. eller typ en känsla av att lägga krokben framför en människa,

Jag kommer ihåg en gång på högstadiet, Stoffe i min klass, han såg Anna sitta och "gunga" på stolen, han fick bara impulsen att liksom putta till stolen, så Anna for i backen. hahaha, han kunde itne förklara det, han abra gjorde det.. haha . (lärarn var inte så glad, vill jag säga)

PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0