NAKENBILD på mig ;) haha !!

 .. eller ?

ni vet när man var små, då läxor var att skriva ner sveriges 5 största städer .
då bästa dagen var lördag, för då fick man äte 'lördagsgodis!!".
då det inte spelade ngn roll hur man såg ut, vare sig hår, klädsel eller ansikte .
eller när du räknade ner till julafton, eftersom då fick man presenter och nya saker.

ja, listan kan bli lång ..

men det finns ju saker som är bättre med att bli äldre .. ( :
aja, jag vill iaf bli 18, för ja vill kunna köra bil i backe ^^, och ut o ha kul ;)
(pluggar körtkortstyeori för fullt, fast att det är hela 79 dagar kvar . sitter där i data/teorirummet , känner en känsla av att alla vill desamma, klara dessa frågor & klara sitt teori. härlig känsla)


image365image366
Jag säger ju att jag var en tjockis när jag var liten, mkt söt en,, OBS nakenbild på Diana, !! ;)
image368image372image369
Vi brukade ha våra små tjejkvällar&utflykter, kommer ni ihåg Skara bion? 6 bagguetter på en buss , läängst bak, haha och vårat namn DreamTeam ( ; hehe, värst vad tiden kan gå fort .. vi ändras ända til pensionen.
Men Vi hade kul. det är viktigast :)
image370image371
sien 2003/2004 - dessa hundra kort .. + jag var sjuk, skräll !
image373image374
Beijan t.v är söt .. tyvärr ses vi inte alltför ofta längre , samhällarn ser lite ner på natur ? ;) haha skojja!
En annan samhällare i samma klass, Elina .. ^^, som förövrigt är 18 ! inga kommeterar på bilden !^^
image375
Lika mycket saknas högstadie tiden , usch .. gänget va ^^ ;) Makkan marcus saknas&även Elin :)

Hoppas det vart trevligt&se lite gamla bilder, ngr kort kanske ni redan sett, dock ej från bloggen men iaf, eftersom vissa bilder är favoriter .. yeye , nu ska jag sova, för pappa kmr hem om 20 min & han blir ej glad. för an tkr jag ska sova tidigt eftersom jag är sjuk. farser&morser ni vet ?:P

Vi hörs imorgon, då är det helg!! NGT KUL SOM HÄNDER ?
Själv ska jag ju till GÖTEBORG - DISNEY ON ICE - SYSKONEN LIM - GOTHIA TOWERS !! yey,
GODNATT!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

att sätta in den där bilden på mig var det fräckaste du någonsin gjort emot mig, jag tänker överge din blogg! här och nu.

jag ser inte ner på naturare och jag tycker att vi kan träffas snart!:) det var såhäääääääääääääääär längesen

2008-01-11 @ 15:34:50
Postat av: hanna

hahah diana vi har gjort mycket roligt (knasigt??;) men snart ska vi ut och ströga i bilarna och ha lösgång på ALLA uteställen, även fast vi kanske inte alltid är överens;)

2008-01-12 @ 13:00:20

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0