Hej hopp gummisnopp!

hejsan allihopa!

guud vad det blåser ute,
visst solen skiner, men attsingen det blåser.

ingen skola idag,
pga att jag endast hade en lektion, då det var frivilligt att komma.
för vi fick bara vårat betyg, CAD . hehe

var ute en pytte sväng med pappa och bilen.
hämtade grejjer hos moster.

Nu käkar jag pizza ,,
gårdagens kebabpizza, m mycket sås!
det är nästan godast med gårdagens pizza..
även gårdagens godis,, håller ni inte med?



JUST DET !
igår beställde jag den sista säsongen av O.C ,.
så när dem väl kommer, då har jag den kompletta serien av boxar ,
1-4:an ,, =D=D


min fina OC säsongsserie (; hehe ..
Vad ska jag samla på härnäst?^^


NU ska jag faktiskt se denna filmen, blev ju inte så igår.

sen vid 14.00 ska jag ut till staden och ta mina 3 sprutor, det är dags igen .. usch.


ha det gott.
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0