3,90kr/hg vs 39kr/kg

Godmorgon !

eller kanske Goddag !? hehe,
Inatt har jag sovit 13 timmar, ops* så är iaf utvilad.
har vart en tuff vecka på ngt vis. jaja, nu är det iaf Lördag!

LördagsGodis !!!
kommer ni ihåg då det verkligen var så?
att man bara fick käka godis på lördagar,
hos oss iaf, varje lördag så gick vi till pappa och sa "det är lördag idag" hehe så fick vi ta lite godis ur vårat skåp,


Iallafall, snart ska jag orka mig till Tempo, affären här i Majåker, som jag förresten jobbade hos förra sommarn, som charkbiträde =)
De har nämligen godis för 39kr/kg, .... men visst låter det billigare med 3,90kr/hg. ?

Idag är det Sävare Klockargården som är mitt stopp =) hehe, ska bli trevligt,
nej nu ska jag dra och duscha, städa lite hemma och även skriva lite på mitt liv (arbete)
allt detta ska jag hinna på ngn timme , hehe sen ska jag iväg till Elina,

xoxo,Diana,


ps.! Ser ju att min nedräknare inte fungerar så bra, det är ju 29 dagar kvar tills jag blir 18 !! 30 mars,!
räknarn måste ha missat att det är skottår, hm. 1 dag mer alltså =/

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0