Hos ELina - vinninga

tjohooo !

sitte rnu hos elina,
efter en god måltid med tacos.
aja.
orkar förtillfället inte lägga upp bilder.
kanske senare ikväll.


vad är det på tv ikväll ?

XOXODIANA

Nu kommer lite bilder då (:

FREDAG;

som sagt, jag & patricia tränade efter skolan .
det var gött. första gången på X antal månader .. :O
så skööönt (:

vi fick bio popcorn på talangjakten ..
& de bandet längst till höger vann =) de var duktiga ..
Elin, jesper & Jocke på bilden i mitten -
(
ni kan trycka på bilderna på banden)

sedan kilade vi hem till Patricia,
vi grillade och hade det mysigt ..såg på TALANG
Linn, Patricia, Frida&Josse :)

marshmellows fick vi för oss att grilla, hehe det var endast Linn som hitta det rätta knycket (;

sen såg vi KILL BILL , men jag sov .
för jag tyckte filmen verkade läskig., usch neh!

LÖRDAG!

Emilia, Louise & jag kilade till Skara sommarland på morgonen ..
vi hade lite information mm, eftersom vi ska jobba där i sommar =)
Det var faktiskt trevligt . fast kallt & regningt och jag hade såå ont i magen ..

Mitt schema är underbart, haha jobbar förbaskat mycket
(arbetsnarkoman som jag är) & ja ..


en sväng hem, och sedan blev det iväg till ELina i vinninga,
ska kila nu, lite socialare ska jag allt bli ^^

XOXODIANA, ha en trevlig lördag

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

"Mitt schema är underbart, haha jobbar förbaskat mycket (arbetsnarkoman som jag är)"



du är ingen arbetsnarkoman! du är bara pengaälskare! =P



mwa!

/S.

2008-05-18 @ 16:10:27
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0