Måndag 3/8-09

Det är nu det börjar kännas.



Jag kollar på klockan, 12.10
om Exakt 2 veckor, då sitter jag på planet, och landar om 45 min.
vet ni hur jäkla läskigt det känns? magen vänds ut och in bara jag tänker på det.
det värsta är att denna veckan är det jobb 5 dagar, visserligen 2 kortpass men iaf.
Sen är det sista donkenpasset på måndag, och de 6 kommande dagarna kommer svischa förbi.
eftersom jag har 1000 saker att göra.



Igår hade jag en super trevlig kväll med mina små vänner!
Linn hade fixat god mat och vi pratade om allt ungefär!
och när jag tänker på det, det blir nog bara 3 dagars umgänge tillsammans kvar :(
och det är då det vänder sig i magen och ögonen vet inte vad de ska göra.

Nu så ska jag ut på staden.
först måste jag mata kräftan!! det blinkade tom lampa igårkväll!
sedan ska jag försöka hinna med ärenden som försäkrning, resväska, boka tid för noppring mm.
Sedan jobbar jag ju stägning idag, 16-00.15 , boooring!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofia

Hej! :)



Ja, jag jobbar torsdag, fredag, lördag och söndag denna veckan :P jobbar du någonting? Eller när var det du skulle sluta?



Kramkram

2009-08-03 @ 17:12:13
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0