Skiner mer än Solen,- Onsdag 4/2

Vet ni ?
idag är jag så glad så ja kan tom lista det , och det tänker jag banne mig göra!
jag ska göra som många små bloggfjortisar (ursäkta ordspråket) gör, lisa veckans plus och minus, fast jag listar bara livets plus och minus ^^ haha!

  • MVG - mitt mvg i nationella kan ju ingen undgå att jag är glad för . mitt förtroende för mina mattekunskaper kvarstår .
  • Vänner - söta små filurer, I appreciate them, vissa bättre än andra, men äsch :)
  • VT 09 - det är såå mkt skönare än förra året, och jag är såå mkt gladare för det kommer gå så snabbt denna terminen :) och snart står vi där ; FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN - jag lääängtar!
  • Mina (arbetslags) lärare - det är nog ingen elev som stört dem så mkt som jag, haha med mina upp-/och ner dagar, haha. även fast dem är knäppa ibland, tex läser min blogg & dessutom säger de till mig. men äsch NOVAs arbetslag är ändå bäst ^^
  • Kräftan&körkortet - jag bara älskar mitt körkort och min kräfta, idag har jag haft mitt körkort i sisådär 6 månader och 5 dagar,, och min kräfta har jag haft i 4 månader, 4 dagar . love love love <3
  • min Familj - dem är så söta så, snälla . pysslar om mig när jag är sjuk (typ) haha . bäst ^^,
  • Helgen - det blir ingen sysslolös helg :)
  • Patricia - som kommer hem snart, jag har klarat mig riktigt bra utan min andra hälft!
  • McDonalds - jag har ett jobb i dessa tider :) och jag trivs . så vad mer kan jag begära?!Jag är en liten student men får några tusenlappar extra/månad .  jag är nöjd :)
  • Oldies - alltid trevligt att höras från gamla vännor, idagens ex satt jag och pratade med marcus & kollade bilder, det var minnen och den skiten har jag faktiskt saknat .. ( :
  • Kinesisk nyår - som iår var i måndags (förra veckan) min plånbok blir alltid lite tjockare ;) haha . och inte glömma - nytt år ! det tycker vi om :)

  • bensinpriset! - kom ni ihåg när jag smsa och skrev i blogge "Hallelulja, mer billigt bensin åt folket" hehe . strax efter nyår låg priset på 9.54kr/l .. men ack ack, till min börda när ja kolla priset idag, då låg den uppe på 11.09kr/l .. och stackars kräftan är snart hungrig igen ,. damn. tur att jag har McDonalds!

    Snipp snapp slut, så var vi alla nöjda och glada <3


Ni anar inte hur glad jag är !!! =D
ni förstår, jag hade gett upp hoppet för mitt lilla betyg i matte D.
för en vecka sedan gjorde jag nämligen ett nationellt prov, som mja gick sådär.
eftersom jag hade missuppfattat kriterierna för ett MVG.
jag trodde man behövde 25 G + 13 VG poäng,
men i själva verket var det "endast" 25 poäng VARAV minst 13 VG poäng.
ser ni skillnaden?
ingen ni bryr er om kanske, men skit samma !!

så jag har gått o "grinat över det"
vilket ämne som helst kan jag sänkas i, men i matte så känns de som min grej.
och när även detta sänktes (trodde jag ?!) så sa mitt inre " va fasen händer med dig Diana?!"
det var ett bakslag ..

nu tänker ni, jaja, diana sån är du alltid, säger alltid att du inte klarar det, men vips så kalrar du det!"
jo jag håller med, många gånger är det så,. men denna gången så skulle jag inte klarat det OM det vart för de kriterierna som jag trodde .. vilekt jag visste då ja räkna ut att jag hade mer än 8p fel, så faktiskt denna gången var ett riktigt riktigt glädje skjut !!

så jag är så glaaad =D
"det är nästan så jag kan krama dig Thomas!" haha (;

Så fasen vad glad jag är,
inget mer o säga typ :) haha ! underbart ^^,
nu ska ja ner o käka, vi hörs ^^,
It's going up, I promise (;


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

stort grattis! fick ditt sms! =D

puss

2009-02-04 @ 15:19:52
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Fredrich

eftersom min matte-bravad inte nämndes i inlägget så nämner jag det här ;D jag fick också mvg wtf!!!!!!! =D I can't understand it!! har också gått och tänkt asmycket på mitt mattebetyg (dock inte ens i närheten så mycket som diana) och var säker på att få vg men det blev det inte ^^ woho yes! Btw, Grattis diana ;)

2009-02-04 @ 15:31:26
URL: http://bloggpojkarna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bli frisk tills på fredag för guds skull!

2009-02-04 @ 18:27:21
URL: http://angelofmontgomery.blogg.se/
Postat av: johanna

åh vad roligt att du fick så bra:) duktig tjej! jajjemen! hittade balklänningen i lundsprunn:) håruppsättningen ska jag göra på kopparporten! själv då? har duhittat klänning ochallt? håruppsättningen är klockan halv 2:) ha det super!!!!

2009-02-04 @ 18:58:15
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Silvia

Varför har inte ja fått en egen punkt på tummen upp-listan?? och nej, ja kan inte ta åt mig av att du nämnde familjen... va ju inte där o pyssla om dig när du va sjuk... kräver ett särskilt blogginlägg om hur underbar världens bästa storasyster är! =P

puss

2009-02-06 @ 12:43:09
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0