Måndag 22/6-09

Måndaxklubben.

Idag har jag gjort absolut ingeting.
sköööönt.
efter att jobbat 6 dagar denna vecka så behövde min kropp detta.
Termometern visar på 23+
fy farao vad sköönt.
ska fram på staden och grejja med lite ärenden.
bla besöka polisstation (?)
fråga om de vet vart jag ska vända till när de gäller mitt körkort i Schweiz!
papperssaker som ska med till Schweiz.
iiiiih, det är nära nu !! Har pratat med Heidi (nuvarande au pair) lite över facebook, men har ju pratat med henne över telefon också!!
kan ni tänka er att om 2 månader så är jag där !! :O

Sedan blir det snabba ryck,
det är ju Måndaxklubben som väntar,
fy faraooo vad kuul! 



Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0