Time to grow up?

Tänk er den dagen då du sitter i din lilla etta.
förhoppningsvis i en tvåa (minst) med pojkvän, om inte sambo, med ett glas rött vin.
Eller kanske sitter du med pojkvän, vännina och hennes hälft.
med en bag-in-box och en ost bricka.
spelar ett spel, lyssnar på musik, pratar.
ja precis, för när man blir älldre skvallrar man inte.
För man har inget att skvallra om. . . eller ?
kvällen slutar med ett hejdå och du somnar sisådär vid 12?

Dagen efter ska du plocka upp efter dig.
eller nej det behövs inte, för det har du hunnit samma kväll.
Dagen efter så ......
gör du absolut ingenting.

frågan är; Vilka är mina vänner när jag bor i min tvåa med min pojkvän.?
Är livet så hemskt när man blir äldre?

shit. jag vill vara ung, leva livet!
Jag fick ett sådant "jag vill inte bli gammal" ryck som ni förstår.

btw; jag kommer nog aldrig tycka om vin, rött vin.


liksom denna växt, så måste även jag växa .
fast åt andra sidan, om jag skippar all näring i form av sömnm träning och mat!
Slutar jag då växa ?

Dumma tankarochOrd från Diana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

haha diana. deprimerande! tror nog du har vänner när du bor i lägenhet med sambo också! :P btw, håller med dig angående rött vin!

2009-03-12 @ 13:30:20
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Otto

Onödigt o tänka så långt nu? om man inte gillar vad man kommer göra så får man väl ändra sig?

2009-03-12 @ 18:54:06
Postat av: elina

men det lät ju ganska så mysigt diana, ta ett glas vin och allt därtill ;) .. och jag kan garantera dig; om du slutar träna, äta o sova så skulle det inte vara så mycket Liv kvar av din kropp :P

2009-03-12 @ 18:57:10
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0