Onsdag 20/5-09

Så Jävla lättad.


Ni anar inte hur jävla lättad jag är nu.
helt sinnesjukt.
visserligen har jag inte fått reda på om jag klarade det eller inte.
men det kändes bra.
och jag hoppas på min intution.
dessutom fick jag reda på psykologi B betyget.
och även det faktum att det sista jag har i skolan,.
vilket är nästa onsdag , slutprov i matte E.
att det betyget ändå inte räknas med i mina poäng,
då det är en kurs utöver. fy farao!
skönt . hoppas självklart jag fixar MVG
men det gör inget annars.. :)
ååh, härliga student, nu kan jag få ta den!
ska bara få tillbaka fysiken och se om jag verkligen klara de!!

nu är mina ögon helt döda.
ska nog unna mig lite sömn.
då gårkvällen inte blev så lyckad.


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

härligt det låter! jag är avis, vill ta studenten igen =).

2009-05-20 @ 17:18:47
Postat av: Silvia

så jävla bra bild till! =D

2009-05-20 @ 21:30:07
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0