Onsdag 25/11-09

Jag är New Moon galen.

Nu är jag hemma från tyskan.
och jag vann på Lotto.igen.
Nej jag hade inte tur, bara jag som är så sjuukt duktig på tyska ;) skämtåsido*

Jag blir galen av att vänta.
Gick förbi en bio. och 3 Stora New Moon affischer gjorde mig galen.
I gratistidningen var det en hel sida recension om filmen.
jag förstod inget.typ.
men gaaah !! orkar inte vänta tills söndag.



Om min studentskylt bestod av mig i framsidan på fjärde och sista boken i serien.
Då anar ni hur galen jag är i serien va?
Jag orkar inte vänta, jag blir gaaalen!!!
Btw så var det min lillasyster som gjorde denna snygga skapelse ! :)


här var baksidan av min studentskylt ,,
2 saker i mitt liv - Twilight & Passoá ;) haha!!

nej nu ska jag väl ta o se ikapp mina serier.
Snart, snart är ja ikapp allting!
vill ni veta vad jag följer??? självklart vill ni de ;)
Paradise Hotel, Gossip Girl, The Vampire Diaries och Mammas Pojkar!
(IDOL följde jag, men jävla TV4 har ju förbjudit andra länder att se på klippen, men aja, vet ju vilka som är kvar osv!)


Juldagen.Om 1 månad.

Då var det redan onsdag.
jag är dödstrött,
Harald med, så han ligger och sover nu.

Vi har varit och handlat idag, vi var även på jakt efter ett par fotbollsskydd till Sixten, vi hittade ett par, Nike!
Sedan har vi hämtat ut lite kemtvätt (gud vad kostymer väger!!)
vi tog på oss jätte fula/söta mössor inne i affärn, haha harald var så sööt med stora öronmuffar. hehe,
(jaa, vill så gärna visa bild.. men har inte kommit på tal om publicering .. fortfarande!)

Jag; Harald vad vill du äta för något till lunch?
Harald; Men jag kommer inte få det som jag vill
Jag; Jo vad vill du ha?
Harald; Långkorv och bröd!
Så nu har vi ätit korv med bröd, jag behöver en tupplur!

''
Hittade denna goa bild på Linn & Patricia, från vår trip i sommras till Gekås!
Jag längtar tills Sommaren 2010 - måste bli grejt!



och dessa två underbara bilder som jag tog under min första månad här i Schweiz ..
Jag längtar tills våren :D

Ikväll blir det tyska!
så måste nog ta en powernap, annars lär ja somna vid ratten!

Mottagna kommentarer:
Postat av: snyggeve

jag köper svenska köttbullar i en fransk mataffär för 25 kr påsen! moaahahah

2009-11-25 @ 21:52:52
URL: http://angelofmontgomery.blogg.se/
Postat av: GB johansson

Haha, jag ser också på Paradise Hotell, samt Mammas pojkar.. Det finns inte så mycket att göra här.. Eller jag mernar, vi har bara 4an och norska kanaler.... SES OM ETT TAG! :)

2009-11-26 @ 09:07:18
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0