Söndag 11/4-10

Allt gott har sitt slut.




Det var rajraj igårkväll.
Bättre ställe har vi väl varit på (läs:kaufleuten. haha!)
Jag somnade strax efter 06 .. på morgonen.
Snacka om att ställa om dygnet ? haha!

Det har varit helt sjukt fint väder idag.
Jag har ätit middag och sett på Harry Potter med familjen.
och vi har gått igenom min sista tid hos familjen och Schweiz.
Så nu är kalendern fullspäckad.
och jag kan säga som såhär .. Tiden här i Schweiz är bara något längre än 2mån.
Och det är Mindre än 3 mån innan jag är tillbaka i Lidköping.
Just nu så är dessa tankar endast negativa.
Men det blir nog bra, det kommer bli bra :)

Nu får ja gå o lägga mig.
För imorgon börjar jobbet igen.
just det; jag kör förtillfället en Volvo .. tror ja? hehe,
men om sisådär 2 veckor ska jag troligtvis köra en 7 sätes volvo .. hum,.
på Onsdag kommer Patricia . GALET!
<3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0