Lördag 14.08.10

Vi sjunger på refrängen.

då var det jobb idag.
men det är tre små pytte kort pass de sista nu.
lite ovärt, men alltid något.
och nu sitter jag hos Johanssons,.
det väntar grillat och sedan är det lite picknick på en filt.
för melissa horn spelar.
jag vet knappt vem hon är,
men ja menar .. Det händer ju något i Lidköping, då måste man ju dit!! :)

och just det.
Jag (läs:pappa) har köpt en tv idag .. men de va faktiskt ja som betala.
lite impuls igårkväll .
hade ju inte tänkt ha tv egentligen, men nu blev det så!
har jag sagt att jag älskar min lägenhet mer o mer? ;)
har dessutom kollat på en minifrys .. men de får kanske bli till vintern? =P


HAHA; hon kommer döda mig för dessa bilderna. men lämnar man mig med ens dator så ;)

Det känns lite som högstadiet.
det dras oss tillbaka till dåtiden.
vilket är urlöjligt.
men det är ju inte jag som beter mig som så.
nej, jag är 20 och ska snart börja handelshögskolan.
Jag kan iaf gå vidare i livet och växa.. som person.


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Nyfiken som man är måste jag naturligtvis fråga vilken TV det blev? Mitt sjätte sinne säger att det blev en Sony KDL32BX400 (ren gissning).



Kolla gärna in lite bilder från Melissa Horn igår kväll (länk ovan).

2010-08-15 @ 09:04:31
URL: http://www.flickr.com/photos/antonlundin/
Postat av: Anonym

DIANA!!! det är mina har-tåkigt-och-väntar-på-att-sofie-ska-bli-klar-med-maten-bilder!!!!!!!!!! dumma dig. jag ser ut som en pundare haha

2010-08-15 @ 10:44:39

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0