Fredag 10.09.10

Trist väder - men vad gör det!



Kolla vad jag fick på posten idag!
Och är det bara jag som har det, eller är inte mitt kort Sjukt snyggt? ;)
Ja menar, tidigare har det ju varit gult och fult :P tråkigt.
Men mitt är ju blått, med möster och det står ju faktiskt "HANDELSKORTET"
Antar att Handelshögskolan är liite bättre än andra ;) haha
Skämt åsido* - men har ni andra också samma färg/motiv på? :)
(eller är det speciellt för Handels?)

Hur som haver.
Idag har jag shoppat .. ensam.
det blev 4 nya klädesplagg till garderoben.
Jag kände att jag var värd det, eftersom ja satte in studiebidragen ^^,

Nu ska ja göra iordning mig.
för strax ska jag träffa fyra schöna brudar o äta middag och se på Tou Story 3, på 3D
på Bergakungens sal - de ni ;)

PUSS!
Ha en skön helg - för det ska jag! :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0