Du är mer än välkommen


Hade grupprum bokad.
Perfekt tänkte jag, som skulle vara duktig att plugga.
'Den snabbt stigande levnandsstandarden och den ökade ......'
ZzZzzzZ
Ojdå, råkade visst slumra till.
Det är väl det enda 'negativa' med grupprum.
Du kan ta en powernap utan att skämmas, och jag gör det mer än väl.
Det känns lite som om jag läser blanka sidor.
Ord efter ord, mening efter mening, sida efter sida kämpar jag mig igenom böckerna.
Det går sakta, men framåt (?) men vad har jag egentligen läst?

Just nu orkar jag inte ens få panik.
som alltid annars.
Jag är så glad över tanken att om 12 dagar har jag SOMMARLOV.
Hur galet är inte det?
Jag orkar inte lägga ner tid på att överklaga en tenta,wtf jag klarade ju den och vad gör det om 5 år att jag inte fick högsta betyg.. orkar inte lägga ner tid på att vara stressad,.

så därför sitter jag här, i mitt grupprum-
tryckt i mig en ris i frutti och på bordet väntar en kanelbulle på mig.
samtidigt som jag ... sitter vid datorn.
Äsch, plugget löser sig .. det gör de alltid :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

Måste bara säga att fan vilken bra inställning!!!!

En ny Diana å ja gillart, du är bra hur som haver... en tenta hit el dit skit samma för du kmr bli den bästa ekonomen ja vet :D

2011-05-23 @ 20:55:21

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0